Τον «κόσμο των μανιταριών» θα έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν όσοι βρεθούν στην Μακρυράχη Πηλίου, στο νομό Μαγνησίας, το διήμερο 4 και 5 Οκτωβρίου 2025 καθώς με πρωτοβουλία του Συλλόγου Απανταχού Μακρυραχιωτών «Γεώργιος Κανισκέρης», πρόκειται να πραγματοποιηθεί η 6η Γιορτή Μανιταριού και βοτάνων.
Η εκδήλωση περιλαμβάνει την πρώτη ημέρα ομιλία για τα βότανα και τα μανιτάρια και συναυλία και τη δεύτερη ημέρα εξόρμηση στο δάσος για περισυλλογή μανιταριών και βοτάνων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκδήλωση απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Συνδιοργανωτές της εκδήλωσης είναι η Περιφέρεια Θεσσαλίας – Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας και Σποράδων και ο Σύλλογος Απανταχού Μακρυραχιωτών «Γεώργιος Κανισκέρης», σε συνεργασία με το Δήμο Ζαγοράς – Μουρεσίου.

Σχολιάστε